21 april

Hej , Det är väldigt långa mellan rum mellan mina inlägg på bloggen !
Har märkt det nu , så får försöka skärpa mig eller så inte :P

Iallafall idag så var jag JÄTTE trött på morgonen trodde inte att jag skulle ta mig upp ur sängen på morgonen men det är ju skola så jag var tvungen , men det är ju bara 2 skoladan , så skolan har faktiskt inte hunnit bli så seg än ,
men den blir nog snart det , och nästa vecka har vi 2 dagar ledigt från skolan sen är det bara några veckor till sommarlov , på skolan hade vi lite blandade lektioner , vi håller på skriva en uppsatts om praktiken som vi gjorde veckan innan påsk lovet men det går väll så där med den , vi hade idrott idag också jag känner jäklar vad jag har tappat kondition under lovet när man varit lat ! tur att jag ska träna ikväll .

Jag är jätte arg på våran dator får den har slut minne eller någonting så ibland är den hel knäpp man kan ibland inte gå ut på Internet !!!!! så nu sitter jag och försöker rensa den , vilken som är väldigt segt !

Men nu ska jag gå och byta till tränings kläder , KRAM /Annapanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0