Summergames

Igår var jag i piteå och såg forboll , det var hur varmt som hellst ute ! Vi for kring 11 tror jag och var hemma vid 4 dom spela bara en match  å, den vann don  med 4-1 ? tror jag men dom vann i allafall , fast vet inte på vilken plats dom kom . när deras match sluta såg vi även älvsbyns 94 - 95  match men dom förlora den .. Efter det åkte vi hem när jag kom hem så grilla vi och åt . när jag ätit satt jag mig vid datorn och sen såg jag tv ett tag .. och det var typ den dan .
Idag har jag inte hunnit göra så mycket vakna av att våra små grannar ringde på dörren och undra om oskar ville förja till luleå , så jag var ju tvungen stiga upp . och har suttit har sen dess :S  Men ska kila nu / Annapanna

Kirunafestivalen

Hallå! i helgen har jag och Emma varit på Kiruna festivalen och det var svin kul !!!
Vi åkte här i från på torsdag kring halv tolv och vi stanna i Gällivare och åt :D sen när vi kom fram till Kiruna så åt vi och sen gjorde vi oss klara . och på torsdagen var det coldspell som spela bla. och det var Emmas släkting så det var hos dom vi fick bo :D  och så var det Jerry Williams :D:D och många fler ..
och dom hade några karuseller och Emma ville så klart åka men inte jag så jag kolla på, vilket som nog var ganska smart för när hon åkt klart var vi tvungen sätta oss för hon ville typ spy hahaha ! vi satt ett tag sen gick vi och lyssna på någon annan och träffa Emmas kompisar . Men det var jätte kul i alla fall . på fredag steg vi upp vid tio ? tror jag och vi for på stan ett tag . när vi kom hem från stan så gick vi till is hotellet fast det är ju smält nu :D  sen åt vi och for iväg vi såg
Sonic Syndicates dom var ganska bra lite för skrikit kanske . och sen gick vi in på en restaurang för att träffa Emmas kompisar och då sitter dom vid bordet bredvid och äter och vi gör ingenting vid tog inte ens kort !!. och samma när vi gick och höll arm krok då gick vi och kolla ner och så möter vi några och dom måste typ hoppa åt sidan för att vi inte ska krocka med dom och sen när vi kollar upp så var det Johan palm :D haha .. efter våran nästan krock gick vi till Scenen där takida skulle spela jag tror vi var 45 min innan dom skulle spela men vi ville inte stå där framme och trängas så vi ställde oss lite längre bak på en staty så vi såg över allt folk :D så det var perfekt ! men vi tyckte lite synd om dom som stod bakom oss för dom såg nog inte så mycket ... men jaja vi var ju där först :) när dom spelat så gick vi nog mest runt och vi satt oss på en bänk och då går det förbi ett par killar och den ena vänder och och kramar mig :O han bara det är ju festival typ och bla bla bla ... och sen gick dom haha lite lustigt men det var gode mycket fylla ! så tror nog han inte var riktigt nykter .
sen kom Emmas mamma och en bekant till dom och vi gick och åt på sibylla . men jag och Emma åt fort för vi satt ute och det satt några hög ljuda gäng bakom oss som hänga över räcket typ . så vi åt fort och sen gick vi .. och sen efter Thåström någon gång så for vi .. Men vi hade jätte kul då också ! sen när vi vakna på lördag så packa vi ihop och ät frukost och börja bil resan hem .. det var väldigt varmt i bilen men det gick ändå fort hem tyckte jag . när jag kom hem gjorde jag absolut ingen ting jag satt vid datorn tills jag gick och la mig men helgen var hur rolig som helst ! det gör jag gärna om . / Annapanna

Sonic Syndicates                          Takida                               Takida

Vill inte hem ! / Gotland

Hallå! suneshine !  Förra veckan hade vi ju examen !! och samma dag åkte jag till gotland .. Och så himmla kul vi har haft dära jag kom hem med tåget för ungeför en timme sen , och jag vill bara tillbaka  . fösta dagen så fick vi cyklarna och cykla ungefär 2,5 mil och sov i tält (vilket kanske är det ända jag inte längtar till baka till) och den natten hade vi regn och blåst . inte kul jag frös skit mycket den natten andra dagen cykla vi till fårö ungefär fyra mil . där fick vi lite finare väder men det var ändå kalt  och tredje dagen cykla vi 6 mil tillbaka till visby  där cykla vi dit vi cykel stanna i nån dag och vi fick äntligen sova i sängar !! så himmla skönt .och sen var vi bara i visby dom sista dagarna . och tog det lungt shoppa.
 vi shoppa mycket !! och i en butik var vi in minst 10ggr  haha ! det är ju så j*kla vackert på gotland ! och igår åkte vi färja över till nynäshamn  och sen in på tåget i stockholm som gick hemmåt och nu är jag hemma :( men det är ändå skönt att komma hem fast gotland är defenitift något  jag måste till igen !

kommer lite bilder här också men batterit till kameran tog slut så jag måste få lite bilder också , ;D