Summergames

Igår var jag i piteå och såg forboll , det var hur varmt som hellst ute ! Vi for kring 11 tror jag och var hemma vid 4 dom spela bara en match  å, den vann don  med 4-1 ? tror jag men dom vann i allafall , fast vet inte på vilken plats dom kom . när deras match sluta såg vi även älvsbyns 94 - 95  match men dom förlora den .. Efter det åkte vi hem när jag kom hem så grilla vi och åt . när jag ätit satt jag mig vid datorn och sen såg jag tv ett tag .. och det var typ den dan .
Idag har jag inte hunnit göra så mycket vakna av att våra små grannar ringde på dörren och undra om oskar ville förja till luleå , så jag var ju tvungen stiga upp . och har suttit har sen dess :S  Men ska kila nu / Annapanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0