Vill inte hem ! / Gotland

Hallå! suneshine !  Förra veckan hade vi ju examen !! och samma dag åkte jag till gotland .. Och så himmla kul vi har haft dära jag kom hem med tåget för ungeför en timme sen , och jag vill bara tillbaka  . fösta dagen så fick vi cyklarna och cykla ungefär 2,5 mil och sov i tält (vilket kanske är det ända jag inte längtar till baka till) och den natten hade vi regn och blåst . inte kul jag frös skit mycket den natten andra dagen cykla vi till fårö ungefär fyra mil . där fick vi lite finare väder men det var ändå kalt  och tredje dagen cykla vi 6 mil tillbaka till visby  där cykla vi dit vi cykel stanna i nån dag och vi fick äntligen sova i sängar !! så himmla skönt .och sen var vi bara i visby dom sista dagarna . och tog det lungt shoppa.
 vi shoppa mycket !! och i en butik var vi in minst 10ggr  haha ! det är ju så j*kla vackert på gotland ! och igår åkte vi färja över till nynäshamn  och sen in på tåget i stockholm som gick hemmåt och nu är jag hemma :( men det är ändå skönt att komma hem fast gotland är defenitift något  jag måste till igen !

kommer lite bilder här också men batterit till kameran tog slut så jag måste få lite bilder också , ;D

       / Annapanna

Kommentarer
Postat av: M

Cool "peace" nyckel ;)

2009-06-18 @ 19:41:36
Postat av: Svar:

Hahah , jo det var en nyckel till en kyrka den var enorm !!

2009-06-19 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0