26 april

   

Hallå ! , kan berätta lite om gårdagen , jag var ensam hemma och skulle just hoppa i duschen , ja då plingade på dörren , så  just när jag ska  springa och öppna då ringer telefonen , och det plingar på dörren för fult , !
så jag fick öppna dörren i morgonrock och pratades i telefon , jätte trevligt mottagande  ;) !
men det gick också , senare den dan var jag med Matilda , vi var här och sega sen cykla vi till hon och sega och sen for vi till bak hit igen men då gick vi och köpte en mjuk glass , första i år men det var inte lika gott som det brukar , och 24 kr fören sån bägare. Den på bilden kosta 20 kr och är ungefär 3 gånger så stor !  dom köpte vi i Skellefteå i somras 
jaja , när vi kom hem hit så packa jag mina grejer sen for vi och köpte en godis och hyrde en film 
vi såg två dilmer sen gick vi och la oss och surra , så vi råka nog surra i en en och en halv timme och vi skulle upp nio i morse så jag var svin trött när vi vakna                                              


 


och idag så har jag inte gjort så mycket segat mest , och nu sitter jag här och gör inget ,
ska hjälpa pappa med maten snart , så nu ska jag gå / Kram Annapanna


Kommentarer
Postat av: M

Vågade du inte skriva vilka filmer vi såg ;D.

2009-04-26 @ 18:02:04
Postat av: Svar

jodå !

2009-04-26 @ 19:38:29
Postat av: Tesan

Verkar som du mest segar. Hehe! Går du inte skola?



Kram från moster Tesan!

2009-04-28 @ 18:59:52
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Tesan

Hohooo! Här händer det inte mycket ;-)

2009-05-15 @ 20:07:57
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0