8 April

Hallå! , har inte skriv på gode taget nu men har varken orkat, eller haft lust , det har inte hunnit hända så mycket sen jag skrdvsist , vi har haft prao, och jag har hunnit fylla år annars , inte så mycket  ,
förra helgen var vi i stugan men våra grannar  det var kul ! , och i helgen var vi där men några andra vi känner , som också var kul , , imorgon åker vi upp till stugan , och imorgon kommer min moster hem !!! har inte träffat dom sen jul ! så det blir jätte kul . Idag ska jag vara med Matilda har inte träffat henne på jätte länge ! , för se vad vi hittar på tänkte ut och jogga men jag är för lat ! , / Annapanna


Kommentarer
Postat av: M

Du ville ju inte alls jogga :O.

2009-04-08 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0