23 April - Soligt!

Hallå ! , om jag sa att jag var trött i förrgår , så var det inget jämfört med imorse !!
jag ville ABSOLUT inte stiga upp , jag tror det tog 20 minuter och jag brukar stiga upp på en gång .
men även den här gången var jag tvungen att stiga upp iallafall ,

nåväl när jag kom till skolan hade vi hk då  gjorde vi pitabröd det var gott .
sen hade vi svenska då läste vi en bok , sen hade vi 20 min no sen fick vi fara hem !
så det var en skön dag ,
när jag kom hem så var det ju hur fint väder som helst , kändes som sommar .
jag gillar vintern mycket , men när det är så varmt kan man ju inte annat än längta till sommarn :)
sen har jag inte gjort nå mer idag var på en cykel tur med mina grannar . och fotat lite , och nu sitter jag bara och segar vid datorn .  men nu ska jag gå och se tv .. Kram /Annapanna

Kommentarer
Postat av: M

Sommar(L)Sommar :D:D

2009-04-23 @ 21:52:30
Postat av: Tesan

Här blommar det för fullt, till och med björken är på gång. Sååå fint! Jag vill se fler av dina foton Anni!



Kram!

2009-04-24 @ 13:00:15
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Svar:

det kommer väll som småningom

2009-04-24 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0