Luleå.


 

Dagen börja med att vi åkte buss till Luleå ,till teknikens hus. När vi kom dit är det första dom gör är att gå och leka i garderoberna haha! det är sån här man kan gå in i och dom har hjul på sig så perfekta göm stället för typ 3 åringar !!
Efter det så fick vi se nån film , och gå runt själva och kolla , sen vid lunch så gick vi och åt på subway. Vi hade aldrig ätit där så vi fatta ju ingen ting när vi skulle beställa ! :?, men carro hade ätit där så hon fick stå och förklar för alla hur man gjorde haha ! vi är inte så smarta . och det var rätt så fint väder så vi satt ute och åt och tur var väll det för man dräller gode mycket .efter lunch så skulle vi och spela in en nyhetssändning , vi var grymma ! jag var typ bildtekniker ;D

Sen skulle vi åka buss från teknikens hus in till stan, bussen var gode full ,och tänk sen när 23 tjejer till ska på !
men det gick hyfsat fort in till stan tillfalla , och bussen till älvsbyn gick 16.20 så man hade typ 30 min på sig att shoppa . Men vi han in på JC , gina , H&M  ,sen for alla förutom jag och Amanda ;D vi tog en senare buss .fast vi han ändå bara shoppa i en timme typ , men jag han få mig två tröjor från gina (Y) , måste in till stan igen fast när man har mera tid på sig ... men dagen har varit rätt så nice / Anna

        mer bilder finns på min bdb.. ;)

Kommentarer
Postat av: M

Haha! Det funkade även för 15 åringar ;).

2009-08-14 @ 14:49:29
Postat av: Svar:

Hhaha , jo jag märkte det xD

2009-08-14 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0