Sista teknikdagen..

Då var man datatekniker då eller inte ..;D haha , idag var sista dagen på tektik kursen , vi fick veta lite om gymnasievalen och programen , har ingen aning än om vad jag ska välja :? , men det är ju än ett tag , efter det fick vi se lite vad teknik programet i älvsbyn gör , tillexempel hur man skruvar ihop en bärbar dator typ.  , och sen göra något program på datorn fattar inte riktigt vad vi gjorde men men ..så jag tror iallafall att det inte blir teknik .
och efter som att vi var i luleå så länge igår så fick vi kompledigt idag. vi fick tårta sen sluta vi ;D och nu är det baraa en veckas sommar lov kvar :O det är ju hemskt ... så nu måste vi hitta på något roligt att göra sista veckan !!!!

Och nu idag så ska , vi upp till stugan men vet inte om jag ska följa ! får se hur jag gör ...på söndag ska jag nog mest troligt vara med matilda , och på måndag så blir det shopping i luleå :D fast längre denhära gången , (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0