Luleå igen..

I Söndags så var jag med Elin. och på kvällen kom Matilda , vi var typ ute och lejda oss haha ;D ! Sen såg vi kenny star fighter haha så jäkla grym film asså xD
Sen gick vi och la oss för igår så tog vi bussen till lueå . Vi var framme typ halv elva . Och vid tolv hade vi redan shoppat kalrt :O  vi var super sabba ! och sen så ringde vi ämma så då mötte vi upp hon på stan , medans vi väntade på ämma så gick vi och åt på max . Men när ämma kom så ville hon också äta där så då gick vi tillbaka :P . Sen så träffa vi Jesper&Jönsson på stan ,vi gick med dom ett tag , men sen så försvann dom haha! så roliga var vi att vara med haha! 
sen dryga vi runt på stan i 2 timmar typ tills vi skulle hem . Och när vi kom hem så var vi typ halv död ! jag somma nästan i bilen tillochmed ! var så jävla trött ! så efter middagen så satt jag vid datorn och sen gick jag och la mig. Vart en tidig kväll ! sommna vid elva typ och vakna vid elva, fast är ändå trött ! Och nu sms.a ämma just så ska ut nu / Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0