Nu är julen över ??

Så var en till jul förbi precis som dom 15 andra jularna jag firat ;) 
En samman fattning av den hära julen då : Firaade med nära och kära , God mat , Läskig tomte ! JULKLAPPAR:D
I julklapps väg fick jag Pengar , biljetter, mobil pengar , stativ till kameran ett stort och ett litet, kinder ägg <3 och mobiltbredband , Spel, och sen fick jag välja vad jag vill ha av mamma och pappa :D tror det blir ett par skinconverse och en trippel tång, skoter hjälm och löshår ;D Men har inte riktigt bestämt mig :P Så Får se vad det blir.

Iaf imorgon åker vi hem , Stannar hemma tills på tisdag sen åker vi tillbaka ... Tills efter nyår nångång.
Och juste här har det snöat ASMYCKET ! :O Ska lägga in lite biler sen för har faktiskt vart ut i kylan och fotat lite :) // Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0