10 februari

Hallå, Idag har varit en seg dag som vanligt .
Vi hade 5 lektioner och idrott , men idrotten var ganska kul ,så då kan man ju inte riktigt säga att hela dan var seg 8-)
för vi dansade på idrotten KulKul,  vi fick först upp värma till en massa bra låtar ,sen fick vi dansa till Rihanna -No air
det ser väldigt coolt ut när dans läraren dansa den men sen när vi skulle det nja då vet jag inte riktigt :D
sen nu när jag lika skriver om röra sig å så , kan jag ju passa på och säga att vi fick ihop 8 pers till cirkel träning ! !!
Jag och M ville börja det men det vara bara vi som anmält oss , och då sa hon om ni får ihop 5st till så går det .. och det fick vi ! så på fredag blir det cirkel träning , !

Och På so:n prata vi om databeroende , jag tror inte jag är det  sitter  ungefär  2-3 timmar per dag men ibland mindre :)

och idag skulle vi även få veta om vi fick praov plats på dagis :)  men dom har inte ringt ännu, måste försöka hitta nå mer oxå , fast vet inte riktigt änn . men nu ska jag gå och äta sockerkaka som jag baka .Kram/AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: M

Det är inte Rihanna som sjunger No air. Det är jordin sparks och chris brown ;)

2009-02-10 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0