12 Februari -30,3!

Hejhej.. imorse när jag vaknade så sa mamma att det var kalt .
ochjag sa bara jaha ,  men sen när jag kolla på termometern så visade den -30,3
det var verkligen kalt ! :) ..Så det var inte så lockande att stiga upp och fara till skolan , men man är ju tvungen.
när jag kom till skolan så hade vi HK , vi gjorde pitepalt . GottGott!  .efter HKn så skulle vi på ett föredrag om spelberoenden & databeroenden ...det var ganska trist ...... och hon berätta om samma saker i 1 timme .
när föredraget slutade så tvinga jag matilda följa mig och äta . det var inge gott.
efter maten skyda vi oss tillskåpen och plugga No . vi hade Prov ,det gick väll så där :S
vi skulle ha musik efter provet men vi fick ingen vikarie , så vi surra ett tag och sen gick vi till idrotten ,
det var killarnas tur att bestämma va vi skulle göra och av allt man kan välja väljer dom . BANDY OCH FOTBOLL
till er som inte vet så suger jag i boll sporter!!!! men bandyn gick väll hyffsat men fotbollen .HAHAHA! första bollen som kommer mot mej RULLANDE sakta så ska jag skjuta och jag missar hela j*kla bollen ! och det gjorde jag även tre gånger till ... efter idrotten så sluta vi och då for jag hemm och satt mej vi datorn , i kväll blire träning och imorn ska vi prova cirkelträning men nu ska jag å handla med mamma så Kramkram/AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0