13 Februari

Hallå. Idag var en trött dag ! Var inte på skolan hade ont i magen :( men men så jag så tv och vila.
Sen vid halv ett kom M hit vi skulle baka nå klubbor. men det blev inget av det vi brände dom och det lukta blääää i hela huset ! när vi bakar lyckas det alltid hända nå . och efter vi baka så skjusa mamma upp oss på byn M hade mycket hon skulle göra! när hon gjort allt så for vi å handla vi köpte godis och chips för 100 kr ! :0 för vi ska å gratta hon i efterskott imorrn , när vi handlat så for vi på cirkel träning , vi skulle vara 8 st men det blev 4st men det var kul iallafall och jobbigt !
så nu får vi hoppas att det blir cirkelträning i fortsättinigen! då har jag det jag gör ! på måndagar,gympa , tisdagar, friidrott,
onsdagar,joggning me M, Torsdagar,friidrott, fredagar vila :)!  och kanske cirkel träning .. och nu tre torsdagar ska jag några tjejer i klassen gå fotokurs !  , så hoppas det blir kul . Men nu ska jag gå och se Let's Dance .
 Kramar /AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0