23 Februari

Hejhej , har inte skrivit på ett tag nu , men helgen var ungefär så här : lördag fick jag stiga upp vid sju för att hinna *
duscha , sen bar det iväg till haparanda där det faktikskt gick bra , tävlade på lördan. efter tävlingen for vi ut och åt det var mycket gott ! sen skynda vi oss till candy world ! vi komm precis 3 minuter innan dom stängde ,sen for vi till hotellet och såg melodifestivalen ingen låt var specielt bra , sen sov vi . på söndagen så var det tävling igen då gick det bra oxå . efter tävlingen så for vi ut och åt igen :) .när vi ätit så packa vi bilen , och for hem vi var hemma vid 7 så då såg jag bara tv . sen sov jag .


Och idag har det varit jobbigt i skolan vi har så många prov och läxor iveckan , men skönt att det bara en vecka kvar till lovet :D ! Men nu ska jag äta Kram/AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0