25 februari

Hejhej , Igår fick jag jobba ihjäl mig ! för vi har hur mycket som helst i veckan , men jag blev klar med det mesta igår !
ska bara träning till ett prov idag . sen idag har det inte hänt så mycket vi har haft no prov var jätte svårt ! (tycktejag)
sen fick vi veta att den 20 mars ska vi till kåbdalis :D och åka skidor med skolan vi skulle egentligen dit på onsdag men den var 3 andra skolor som bokat då så det blir på fredag istället , och sen lördag den 21 så ska jag tävla undra hur ont i benen jag kommer ha då , men men , Nog om det . Ikväll ska jag Och M ut och jogga det blev inge förra veckan för det var för kallt men nu är det bara -5*C så det ska nog gå bra ,

Och imorgon är det foto kurs efter skolan ,sen träning  . Och på fredag ska vi ha prov på morgonen sen ska vi hjälpa små barnen som ska åka pelletott loppet att bära deras skidor , och heja på dom men vi fick inte skrämma dom. :D så vi får försöka att inte skrämma dom ,

Till helgen får jag äntligen  fara till stugan , brukar normalt inte längta dit , men nu gör jag faktiskt det , PLUS att dom har lovat fint väder på lördag ..! KRAM/ AnnaPanna
 


Kommentarer
Postat av: M

Jag tänker skrämma barnene ;D! Moahah!

2009-02-25 @ 20:43:34
Postat av: Svar :

Nä dumma M då skrämmer jag dej !! Mohahahah

2009-02-26 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0