4 Februari

Idag har det varit en seg onsdag i skolan . eftersom vi har nämligen 6 lektioner, och 30 minuters lunch !
man borde inte få ha så mycket lektioner  för man orkar ju ingenting sista timmen,då sitter man bara där och väntar tills klockan ska slå 3 så man för fara hemm .!och de sista minuterna käns som en evighet .! menmen det är väll bara att stå ut har ju bra gått 5 veckor änn.annars har det väll inte hänt så mycket på skolan,fick  tillbak ett so prov fick . Vg-Mvg :) så är nöjd .
och håller även på med en tröja på slöjden , men jag och sy Hmmm' vi går inte så bra ihop kan man väll säga ;)

Senare i kväll har jag o M tänkt fara ut å skidra , för motion måste man ju också ha !
Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten. / AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Matilda;)

Du hjälpa till med maten :O?!?!?!

2009-02-04 @ 18:29:37
Postat av: Svar:

haha , jo jag duka faktiskt! 8-)

2009-02-04 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0