5 Februari

Hej på er alla.
idag hade vi halvdag vilket innebär att vi slutar 11.15 itälle för 14.15 , skönt! På Hk:n laga vi soppa och baka gifllar , är inte så förtjust i soppa men den var faktisk inte så dålig och gifflarna MUMS ! ..Andra lektionen som är svenska håller vi på med predikat
som är väldigt krånlgt man bladar ju ihop alla dom där predikats sakerna .


Sen har vi ju prao vecka.14-15 vet inte riktigt vart jag ska praova ännu ? får se vart det blir ...

Ikväll ska jag även till arkus och träna , och M har tydligen anmält mej till skellefteå på lördag och söndag
så då blir det skellefteå för hela slanten  . så nu får jag träna flitigt idag så det går någolunda bra  i helgen.

Men nu fick jag just jäst så nu ska jag gå och baka gifflar :)
Kramar / AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0