6 Februari

Hallå . :D Idag har vi haft kortdag igen .
fösta lektionen hade vi engelska men blev knapp nå jobb vi surra mest ,sen fick vi även veta vad vi fick för betyg på novellen vi skrev för några veckor sen jag tyckte dessverre att hon var lite snål med betygen .. menmen får väll kämpa mer nåsta gång!   , och andra lektion fick vi bara information om praoven som är v.14-15 .
och sista lektionen hade vi matte prov det kändes som det gick bra men det för jag se nästa vecka ..
nu när jag komm hem ville jag baka (igen) så den här gången blev det choklad bollar .

och som jag skrev igår så skulle jag till arcus . men det blev inte pga ,sjukdom så gjorde läxor hela kvällen i stället.
men nu ska jag inte sitta vid datorn längre utan Ska gå och se tv nu Men bloggar kanske lite senar i kväll . Kram /AnnaPanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0