9 februari

Hej hej . Som jag skrev tidigare i veckan så skulle jag fara till skellefteå tävla men så blev det dessvärre
inte , har varit halv krasslig , så jag kolla på istället , det är roligare faktiskt!
och tävlingen var en sorts lag tävling och det gick bra för norrbotten !! :) vi komm 2 i den yngre gruppen och i den äldre tror jag vi vann!!!! :D

så vi har varit i skellefteå hela helgen , när vi komm så vill jag gå och lägga mej . var så svin trött
men innan jag han hoppa i säng så hann klockan bli 22. ändå :P men men ....
sen nu idag(måndag)  har det varit en skön dag i skolan .men på profilen gick inget bara jag rammla och klanta mej hela tiden! så nu har jag ont över allt där man kan ha ont , eller så är jag kanske lite utav en kröjmis .. :D

Men nu har jag en !TJATANDE! mamma som säger att jag måste gå och äta
Kram/AnnaPanna

Kommentarer
Postat av: Matilda ;)

Du är en liten kröjmis! ;D

2009-02-09 @ 19:09:25
Postat av: Matilda ;)

Du är enliten kröjmis! ;D

2009-02-09 @ 19:11:02
Postat av: Tesan

Jag har utmanat dig i min blogg!



Kramisar!

2009-02-10 @ 13:58:18
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Svar:

hahahha nä bara i bland :)

2009-02-10 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0