20 Februari

Hallå ! Idag vakna jag vi halv 7 sen var det bara fara till skolan . på skolan hade vi engelska vi ska redovisa om en delstat i usa och E är i min grupp men hon är sjuk så måste göra allt själv , lite jobbigt faktiskt . sen hade vi svenska då fickl vi till bak ett prov som handlade om satsdelar gick väll så där , sen sisa lektionen så hade vi matte vi håller på med vinklar
efter  matten gick vi och åt det var halv god mat . sen SLUTA vi ! 

När jag komm hem så ringe jag till bibblan så nu har jag en praov platts . efter det så såg jag en film . och nu sitter jag vi datorn . och imorrn blir det haparanda , tävling lördag och söndag .. så nu får ni hålla tummarna för mej .. Kram /AnnaPanna








Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad fin du var i håret Anna!! :)

2009-02-21 @ 10:22:18
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Postat av: M

Vilken vecka fick du? ;)

2009-02-21 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0