26 Februari

Hjehej , sitter just nu och äter så tänkte jag kunde blogga medans :) Idag har det varit en halv seg dag vi hade Hk vi gjorde goda ananas biffar ! , sen hade vi en del av engelska provet eftersom vi hinner inte allt imorgon för vi ska bära skidor :DHaha ..Och igår hade vi ju no prov idag DEL2 vi fatta typ ingen ting men när vi lämna in den så sa hon att det såg bra ut :D kändes skönt . sen hade vi bad det var iskallt men det blev varmare efter ett tag . efter badet fick vi skynda oss att göra oss klar , för vi skulle på foto kurs , vi var ute och fota , men det var iskallt ute . vi skulle ha stannat inne menmen ,
Och nästa gång ska vi tydligen kolla på bilderna :O , nja tror nog mina kommer vara lugnt sämst , men tog nästan inga för jag höll på att frysa ihjäl .
Och ikväll blir det träning , jag och M var ute och jogga igår , jag måste få upp konditionen nu ! så jag springer fortare , men nu ska jag träna till engelska provet imorgon , så ni för hålla tummarna för mig nu , så det går bra ;D Kram/AnnaPanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0