4 Mars

Hej hej, Igår så blev det inte att jag blogga nå , men dan var ungefär så här , jag var med M på morgonen , sen så satt vi vi datorn , sen så ringer E och undra om vi vill komma till hon ikväll och lana , och då sluta vi sitta vid datorn efter som vi skulle sitta på kvällen , så då gick vi och handla M skulle göra nån kyckling kurr med banan den var god tills hon satt i bananen , sen så gjorde vi en citron kaka , den var god ! . sen for jag hem och åt , sen kom M och hennes pappa och hämta mej , då for vi till E och var där till ungefär 23.00 så det var som ett lossas lan ; D !  sen for jag hem och då somna jag .

Och idag så skulle jag och M till kanis , men medan jag pratar med hon så ringer hennes pappa och säger att dom ska till deras stuga så jag ska följa till deras stuga idag och köra skoter , och fika , och det är ju super fint väder så kommer nog bli kul , men nu ska jag gå och torka håret , sitter med blött hår in virat i en handduk, Kram /AnnaPanna


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag vill också köra skoter!!!!

2009-03-05 @ 23:02:34
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Tesan

Du bloggar för dåligt. Kom igen nu!

2009-03-13 @ 19:10:40
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Svar

ja jag vet men har varit sjuk så har inte orka sitta vid datorn :(

2009-03-14 @ 11:25:21
Postat av: Tesan

Vi hoppas att jag får ledigt. Om jag får det så kommer vi med tåget på skärtorsdan och sen åker vi hem på måndag. Kanske att jag kan åka hem på tis eller ons istället men vi vet inte än.

2009-03-15 @ 18:02:37
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0