18 Mars

Hallå! Jag har ju inte bloggat på ett bra tag nu , Har varit sjuk i en vecka och haft lov så har en enkelt inte haft tid och orkar , men får väll börja nu !

På lovet hände inte så mycket jag var med Matilda i princip varge dag , och hon följde oss till stugan .
sen veckan efter lovet så var jag ju sjuk så , då orka jag inte göra så mycket .

Och före lovet hade vi så grymt mycket att göra i skolan så nu har vi redovisning efter redovisning , men det är skönt att göra bort det . Vi hade en grupp redovisning idag , i powerpoint  vi hade provat dagen innan och den var helt bra
sen på själva redovisningen tror ni det funkar ? - NÄ ! Elins text flög ut ur bilden och min text försvan , och nån bild , men så tur får man väll alltid räkna med när man har nått jobb ! Iallafall så har vi redovisning i svenska oxå på torsdag och vi har haft typ 1vecka på oss att göra den och eftersom jag  har varit sjuk så har jag inte kunnat medverka så mycket .
men då har min grupp varit så super duktiga och gjort klart nästan allt , så då får vi hoppas att den redv, går bättre .
O på fredag ska vi till kåbdalis på friluftsdag . Men dom har lovat dåligt väder men man kan ju alltid hoppas !!

Men nu ska jag springa och byta om , ska på tredje tränings passet för idag , vi hade skidor på idrotten i skolan sen efter skolan var det cirkelträning och nu har jag friidrott , Så har bara hunnit hem och äta sitta vid datorn ett tag sen iväg , men men  Kram/ AnnaPanna

  
Kolla skillnaden på när jag var ny klippt och nu
jag klippte mej i januari


Kommentarer
Postat av: Tesan

Du var söt i lugg, men det är du alltid! Du får gå och klippa till den igen.



/Bästmoster

2009-03-19 @ 02:02:11
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0