Det är någon du går och tänker på x)

Hallå , Matilda bloggar här ;).

Egentligen är jag för trött för att vara vaken, men jag orkar inte gå och lägga mig :P.

Jag och Anna gjorde en blogg men den slutade funka och vi glömde bort vad den hette x). Så vi gör en ny nån annan gång. Men jag måste bara skriva det här.

Pappa hade pratat med Petter (min bror) om pojkar. Då hade Petter sagt att det är bara säga deras namn så kommer han med ett baseball trä. Sen så pratade jag med mamma och pappa om det och skrattade åt det. Då sa mamma att det märks att du har någon, det är något. Jag sa bara: Va! Jag hoppas ni inte tror det är ...... lr ...... .För det är det inte. Dom är bara polare. Då sa mamma okej men det är någon/t...  

Ja, vad ska man säga x).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0