Lillträsk ;)

Har inte bloggat på gode länge nu ..menmen gör ett kort inlägg nu för är så pigg och kan inte sova ...
Iväll har vi då varit på 80tals fest i lillträsk ;D var riktigt nice faktisk ! Matilda ville inte fara först , men då tvinga jag med hon iallafall ! Fast nu är man gode sliten har knapp någon röst har sjungit/skrikt så mycket haha! och benen värker känns som jag sprungit värsta maraton loppet ... Är kanske tur att vi ska på bio hela dagen imorgon . Fast vi har inte bestämt oss om vi ska se 3 eller 4 filmer , man kanske sommnar i bio stolen x)
Men jaja nu ska jag då ta och sova kommer kanske lite bilder imorgon om jag orkar .. Godnatt // Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0