....

Hej Hej, Nu bloggar MAtilda :).

Tänkte bara säga att Anna är en ret sticka :O. Hon har  till och med varit lite dum idag :O. Men jag förlåter henne bara för att hon inte ska skriva en förlåt dikt som alla fjortisar gör. Hon hotade med att göra det när hon läste en Wannabe fjortis blogg x).  

Nu låter det som om vi har haft värsta kriget. MEn bara nästan x). Nä, skojjade lite. Vi har bara lejdat oss :P.

Så här gick våran konversation på msn till. (Vi satt brevid varandra när vi skrev).

Matilda ت säger:

Hej

Du är inloggad och inte så sklriver du :O

Anna säger:

Hallå. >D

Hahahaha

xD

d

d

d

d

d

d

d

d

d

d

Matilda ت säger:

Du är ägd!

Anna säger:

d

Nae

Matilda ت säger:

Du joe

Anna säger:

haha, nope ;

D

Matilda ت säger:

Jo du x)

Anna säger:

Matilda ت säger:

Alltid!

Anna säger:

Matilda ت säger:

Jag vann! ;D.

Anna säger:

Öhm ,  nae !

Matilda ت säger:

Öhm jo

!

Anna säger:

Hmm...**** och **** sitter på en bänk och pussar på varandra och alla kan se att kärleken är sann

xd

xDXDXDXDXDXCXD

XDXD

okej jag ångra mig ..................!

Matilda ت säger:

Du är en skit!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna säger:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaxD

jag dör

Matilda ت säger:

Chillit åt dig!

Anna säger:

;"^'@<!

Matilda ت säger:

Mohahaha!

Chilligt*

Anna säger:

tjillit åt dig

killit åt dig

Schillit åt dig


Ha det bra ni andra! Och kom ihåg Jag vann ;). // MAtilda


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha :)

Ni är roliga!

2009-10-06 @ 21:56:14
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0