Helgen :)

Hallå :) Ser att matilda har bloggat åt mig i helgen och fixat min blogg design :D Tack långben <3
och som hon nämde i ett tidigare inlägg så har det snöat i helgen !!! ååå LYCKA ! :D:D

Helgen börja ganska bra ändå. Vi åkte upp på fredag och var framme nångång vi sju-halv åtta . Vi såg idol och sen massa film . När jag vakna på lördag så han jag inte mer än stiga upp och äta frukost så kom våra grannar från ä-byn och hälsa på . Vi var ute hela lördagen det var jätte fint väder solen sken och det var is på sjöarna . Vi gick till en sjö och skulle kolla hur tjock isen var så pappa börja sparka i isen och for igenom med foten xD haha ! och han hade träskor ...så då gick vi bara hem och bytte skor och sen for vi och kolla vart dom ska ha husvagnen i vinter .. och det är bara en bit ifrån våran stuga så då blir vi grannar hemma och stug grannar ;D .
Senare på kvällen gick vi till kykogården och tände ljus . sen vart det mys framför tv:n :)

och nu idag när jag steg upp så hade det snöat , gräsmattan och taken var alldeles vita ! så vi skynda oss att äta sen gick vi ut. och tog fram skotern :D så dagen kunde ju inte bli bättre !

















Jag <3 Snö :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka fina bilder och kul med snö :D

2009-10-04 @ 21:23:04
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack ! :) Jo jag tror faktiskt det är första gången jag inte vill hem från stugan .och faktiskt längtar tills vi ska upp nästa gång ;D

2009-10-04 @ 22:48:31
Postat av: Tesan

HAHAHAHAH!!! Klant-Arne!!!



Här snöade det också i lördags. Medn man bara såg stora flingor i luften en liten stund, inget som la sig på backen. Coolt! Men det är tidigt även för att vara älvsbyn/pottis att få snö nu.

2009-10-05 @ 10:36:21
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0