:P

Hallå :).

Nu bloggar Matilda.

Idag så hade vi våran kortaste dag. Vi har 3 lektioner och 2 hål :P.
På So:n vann jag och Anna på nutids frågorna :D.
På hålet spelade vi kort med Dessan (Våran Eng/Sve lärare). Jag vann :D!
Anna förlorade 1 gång x). 

Imorgon har vi grupp prov i So. Det är om andra världskriget. Anna är i min och Timmys grupp :). Vi ska även hålla ett tal (en argumentation) i kommun huset :O. Sen blir det även klädsim :/. Det är roligare med vanligt bad! 

Ett tag den här dagen blev jag bästis med Robin istället för Anna. Vilket beror på att hon mobbades :O ;). Fast nu är vi polare igen x). (Varje gång jag och Anna bråkar är det mest på skojj) Bara så ni vet ;). 
Så ni inte tror att vi är super arga på varandra x). 

 

Jag bjuder på en andra världskriget bild x). Sök på google om ni vill ha den ;).

Ha det bra! //MAtilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0