Pottis=Blogg torka x)

Hej, Nu bloggar Matilda igen ;). Jag tänkte blogga lite nu får att jag hade lust x).

Iaf så kommer Anna hem idag :D. Jag tycker designen inte vart så bra. MEn jag kan ju inte så mycket om sånt än. 

Idag är det en grå dag :/. Jag ville fara ut och fota igår när det var soligt väder, men jag fick inte för att jag var tvungen hjälpa till med att packa en Älg :/. 

Nu handlar det lite för mycket om mig eftersom det här en blogg om Anna x). 
Jag fick ett Sms av henne idag om att det har snöat i Pottis ;). Hon kommer säkert att skriva om det senare ikväll. 

Nu bjuder jag på lite bilder av mig och Anna ;D.

  






Nu ska jag skala potatis det blir palt här till middag :D. Sen blir det att hitta på nått roligt ;).

// MAtilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0