Fryseeer...

Hejhej ;) Sitter och ser topmodell australien .

På skolan idag var elevfiket jätte stökit men det blir så när ingen lärare är där. Så då fick några i min klass för sig att dom skulle städa där haha !  och  då börja jag också att städa lite . Sen på lektionen så säger våran lärare att någon annan lärare hade sett oss städa där, och för att vi gjort det skulle vi få gratis fika där ifrån nästa vecka :D (Y)
haha så ibland lönardet sig faktiskt att städa . <de ni !
Och imorgon ska tydligen våran argumerande text vara klar :s , så det blir att skriva ikväll. För sen så ska vi nämligen vara i komunhuset och hålla ett argumerande tal ..mitt handlar om varför man ska behöva ha cykel hjälm tills man är 15 . Men kommer inte på något jätte bra argument menmen det får gå som det går .
Sen vet jag inte riktigt vad som mera hänt idag , eller jo juste Matilda kom hem från småland vi har ju saknat långben xD och på svenskan kom syven och prata gymnasieval , det lutar mot media i luleå ....kommer inte ihåg poängen men jag hoppas jag kommer in om jag söker där , men det är ju ännu ett tag kvar så hinner ju jobba upp betygen än ett tag ;)

Läste även på tesans blogg att hon kommer hem i november :D:D ååå jag längtar , har inte träffat henne på as länge känns det som :( så nu kan det bli november och börja snöa ;D  ajja nu ska jag äta ..// Anna





Kommentarer
Postat av: Tesan

Söto! Ska bli jättekul att komma hem och träffa alla!

2009-10-05 @ 10:33:53
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0