Jag hatar den filmen !! :O

Hejhej, sitter just nu vettskrämd i soffan och äter godis ! jag kom nyss från emma och bacon.
Vi skulle igentligen ut och gå men då började det att regna så vi såg film istället , vi såg först spökhistorier ;) jag och emma satt och skrek haha ! sen efter det så såg vi It och jäklar så läskig film :O:O !!!!!! den handlade om en läskig clown som döda folk typ .Fast vi såg inte så mycket vi satt mest och skrek !xD
och det var jonte som valde film och sen säger han : Men det är lungt nu ibörjan typ 10-15 min sen så blir man tvär rädd...och vad händer jo efter typ 1 min så kommer det dära skit läskiga clownen upp :O haha och sen så gick jonte och satt sig vid datorn den fegisen och jag och emma låg och skrek på golvet i tv-rummet..
så vi såg kanske max 30-40min av filmen och jag är ändå livrädd jag kommer få clown fobi !
Men nu ska jag se typ nalle puh eller någon jätte barnslig film xD haha ! så jag kan sova sen inatt ..//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0