Lite bilder från igår ;)


Här kommer lite bilder från igår när Anna & Jag for ut och cyklade :).


VI for till turklövern och åt mjukglass :D. Jag: Det här är min 4:e mjukglass för iår. Anna: Vaa!! :O. M: Ja :D. A: Jag har då tappat räkningen x). (JAg tror då det gick till så).

När vi käka klart såg vi Emma & Elin som stod parkerade på sina moppar på storgatan. VI försökte springa ikapp som. MEn just när vi kom for dom :(.

Sen ringde vi till dom och då var dom i lomtjärnn x). VI provade den coola jornöts gungan ;).


Sen blev det lite dans m.m. på scenen ;).


Jag,Elin& Emma ;)


Här bevisar jag att jag kunde cyckla. Fast dom säger fortfarande att jag inte kunde :O.

Det var Anna som fotade dom flesta bilderna ;).

Tänkte bara säga att Annas Rosa mini dator är cool ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0