Lomtjärn ;D

Kom nyss in från en lång cykel/gå runda runt hela ä-byn ! ;D Jag och Matilda for till mig efter skolan sen for vi till hon. Senare ringde emma och undra om vi ville komma ner till lomtjärn, så då tog vi matildas moppe och stack dit ;D Vi var en stund där med emma och elin men vi skulle hem och äta så vi for igen . Och vid sju ?? tror jag vi gick ut och gå, eller emma och matilda gick och jag cykla ;D vi gick långt och vi gick förbi lomtjärn igen ...så vi var ju som tvungen stanna där . så vi lejda oss där som vanligt och tog massa bilder :P men har inte hunnit lägga in dom i datorn än , så laddar nog upp några imorgon ..  Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon ;D var jäkligt trött imorse .. / Anna


 
Emma och Elin ...
Hade en bild från lomtjärn idag :D kom på att jag hade ju med datorn dit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0