Matilda som bloggar ;)

 Tjena Tjena! Jag har blivit Annas gästbloggare, ska hjälpa henne att vara lite mer aktiv när det gäller att blogga x). 

Lite kort information om mig. Så ni vet vem det är som skriver ;). Det behöver ni bara läsa om ni vill veta lite om mig.

Jag heter Matilda Lundberg och är 15 år. Bor i tråk Älvsbyn, fast det kan vara roligt där om man hittar på knäppa grejor x). Jag har 4 syskon som alla har flyttat hemifrån. Jag är nämligen en sladdis så mellan mig och den näst yngsta är det 11 år. Jag har även en stuga i Manjärv :). Där bor vi hela sommrarna och en del helger. Jag och Anna är gode lustiga vänner x). Men nog om mig den här bloggen ska handla om Anna. SÅ nu blir det att skriva om henne.   

Idag har Anna varit i skolan :P. DEn var ganska rolig iallafall på rasterna för då var alla så knäppa! NU är hon med mig och vi ska hitt på nått roligt. Det kanske blir så att jag får bevisa för henne att jag kan cykla!! Hon säger nämlig att jag inte kan cykla :O.

Men ha det bra! Hejs svejs! ;) // Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0