Ont i halsen :/

Hejsan :) Mamma väckte mig vid 10 idag ..så fick inte sova tills jag vakna idag heller .:P
Igår såg vi ju då filmen It ... så idag har jag jätte ont i halsen .Kanske inte var det alldra smartaste att se en skrik film när man redan har ont ihalsen menmen .. Idag så ska jag rensa klart min garderob sen så ska jag städa rummet , och hjälpa min granne med en powerpoint uppgift hon hade fått , och sen måste jag gå igenom packlistan till vandringen :( vi ska ju och vandra på tisdag till onsdag och sova under en pressening :O:O ! huvva så kallt !!!  fast man får väll ha 100 lager kläder ;)  // Anna


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag måste få packlistan. Om jag får fara. BLir nog kanske att stanna hemma imorgon.

2009-09-06 @ 12:29:42
Postat av: Svar

Okej, jo det kan du få :P ja vet inte heller om jag kan fara inte om jag känner mig som jag känner mig just nu :/

2009-09-06 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0