Tja ;).

Hej Hej! Nu gäst bloggar Matilda ännu en gång ;).

Idag hade jag och Anna väldigt roligt i skolan x). Fast på No:n Höll vi på att somna.
Efter skolan var vi med varandra. Då så gjorde vi ingenting x). Tills typ halv 8 då gjorde jag en frisyr på Anna (hon vart rätt så nice i den (Y) ) Och hon gjorde en boll på mig x). Då kom hennes grannar och ville att dom skulle köpa jultidningar. DÅ fick jag göra en fläta i Celinas hår. Jag och Celina har inte haft så bra kontakt förrut. MEn nu börjar spänningarna släppa :). Sen gick vi ut och fotade. Så nu bjuder jag på 2 bilder ;D.


Man ser inte frisyren så bra här. Men den var nice!


Celina & Jag :D.

Imorgon har vi F dag i skolan. Anna och jag ska och fiska i muskus ;).  Fast vi får se om det blir nå mycke fiske. Jag tycker då det är läskigt att ta i maskar :O x). Men vi har säkert roligt iaf :D.

Ha det bra! // Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0