Alla ♥ans- dagen är det idag !

Tänkte eftersom att jag blogga igår så kan jag väl lika gärna göra det idag också ??! varför inte liksom :D

Iallfall vakna imorse och hela huset var tomt , alla var borta och inte hade dom tagit med sig mobilerna och mamma blir sur på mig när jag inte tar med mig min ! Mycket dålig stil av hon ;D 
MEn jaja behöver inte få tag på dom än !  Igår var jag ju som sagt i klövern det var gode trevligt :) Var något band som hette Emme med vänner som spela , dom var gode så nice ändå! Å  när vi skulle hem blev det lite bil race ;D

Nu idag känns det som om det kommer bli en slappar dag .... Om inget annat händer .. Och juste Glad alla ♥-dag på er ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0