Hahaha

Jaha har inte bloggat på assss många månader !! Men lova johanna aTT blogga nu för hon hade så tråkigt !
Så ja jag vet inte riktigt vad jag gör nu ... sitter och lyssnar på Free Fallin' av John Mayer ♥ Lyssna på den igår hos johanna , den är sååååå bra !   Juste kan ju säga att vi var där igår typ Jag,Matilda,Amanda,Emma,Julia,Lydia, och sen kom Malin och Liv oxå :D Vi hade gode trevligt satt och prata och käka onyttigheter ! :D 

Och nu idag får jag se vad som händer ;) Är ju goooode fint väder ute :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

taaaaack, där gick det bort nästan 2 minuter av mitt liv :D TACK :)

2010-02-13 @ 13:37:43
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0