Måndag !

Kom just hem från skolan och hade tid över så bloggar väl idag åå ;D
Igår vart det en gode chill dag fram till fem ungefär .....Då var jag och Matilda barnvakt åt nora ;) och hon är en en 1åring som hinnner över allt !  MEn tiden gick gode fort iallafall. Sen for vi hem till mig å brara tog det lugnt ..

Idag så har jag ingen tp repetion !!!! :O WoOHOOO! ! Grymt skönt!  MEn då har jag istället nån baah:ig Engelska läxa tills imorn :( + att vi har både No prov & Matte prov på onsdag ! Fyyyy .
MEn det är väl bäst jag börja med den nu så slipper jag komma på ikväll att jag inte gjort den ;D för jag är en sån som kommer på att jag har läxa i sista minuten haha! ;) fast det brukar funka det me ;D 
// Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0